23 Nisan 2013 Salı

Üçüncü Hikayem



  • 221. Bölüm


Demek ki uzun süredir uyuyorum ben dedi
Derin kendisini hızla topladı çünkü bebeği
Yaşıyordu sonuçta Selim o işi yapamamıştı
Yaşasın dedi içinden bir çocuğu olacaktı
Ölmeden önce onu görecekti bu ne büyük
Bir mutluluk benim için dedi ve yavaşça
Yataktan kalkmayı denedi ama izin vermedi
Devrim hayatım neden uyandığında seslenmek
İhtiyacı duymadın mı dedi Derinde hayır hayatım 
En sonunda geleceğini biliyordum ben dedi ve 
Artık çıkmak istiyorum dedi Derin iki ay daha 
Kalmak zorundasın dedi Devrim tamam o zaman 
Kalırım bebeğim iyi mi o nasıl dedi eli karnındayken 
Evet iyi sadece senin değerlerini iki ay daha kontrol 
Edeceklermiş dedi Devrim tamam o zaman ailemiz 
Geldi mi ve beni böyle gördü mü dedi Derin sorunun 
Cevabını biliyordu ama yinede sordu evet geldiler ve 
Gittiler dedi Devrim iyi olmuş dedi Derin bana üzgün 
Bir şekilde bakmalarına dayanamazdım diye ekledi 
Bunu bildiğim için yolladım onları dedi Devrim ben 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder