21 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 215. Bölüm


Tamam beni yere indir de hastahaneye
Gideyim hayatım dedi Derin bırakırım
Ama bende seninle geleceğim seninle
Dedi Devrim tamam gel dedi Derin
Ama doktor değişikliği fark ederde
Devrim'e söylerse söyleyemez benden
İzin almadan dedi Derin içinden ve
Evden çıktılar evet Derin'in dediği
Doğru çıktı bir aylık hamileydi Derin
Doktor baktı değerlere siz dedi evet
Biliyorum doktor aileme söylemeyin dedi
Derinde siz nasıl isterseniz dedi doktor
Ve Derin odadan çıktı evet aşkım hamileyim
Dedi Devrim'e Devrimde tamam aşkım sakin 
Ol çocuklarıma zarar gelsin istemem dedi ve 
Derin sen beni hiç düşünme zaten ben neyim 
Senin gözünde dedi ama gülüyordu resmen 
Korkma korkma ben öyle sinirlenmem hiç 
Bir şeye hemende inanırmış çok komik bir 
Kocam var benim dedi ve Devrimde seni 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder