25 Nisan 2013 Perşembe

Üçüncü Hikayem



  • 228. Bölüm 


Su hadi uyu kızımda ağabeyinle 
İlgileneyim dedi Derin Cenk mışıl
Mışıl uyuyordu ama Derin biliyordu 
İki dakika sonra başlayacaktı ağlama 
Krizi Devrim yetişti tamam hayatım 
Cenk bende dedi odadan çıktı yaşasın 
Dedi Derin sonunda uyudun seni yaramaz 
Dedi Cenk'ten bir ses çıkmadığına göre 
Cenk'te uymuştu bir an o günü hatırladı 
Derin Selim odanın kapısını kapatmıştı 
Üstüne kilitlemişti üç kere ne yaptığını 
Sanıyorsun sen dedi Derin Selimde senin 
Doktorun olduğumu sanıyordum ama 
Dedi ve güldü darbe aldığını neden bana 
Söylemedin dedi Selim Derin bir darbe 
Almıştı ama önemsememişti demek ki 
Önemli bir şeydi öleceğim bari çabuk olsun 
Dedim fena mı ettim dedi ve güldü o zaman 
İyi etmişsin seni salak dedi Selim bir buçuk 
Yılın var dedi ve ben değilde diğer doktorlar 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder