18 Nisan 2013 Perşembe

Üçüncü Hikayem



  • 206. Bölüm


Ben sıcak bir duş alacağım sende benimle gelir misin
Dedi elbette gelirim karıcığım dedi Devrim ve yarım
Saatlik bir banyonun ardından Derin Devrim'e teşekkür
Etti Devrimde Derine Derin Devrim'e ben sana bir şey
Söyleyeceğim ama kızmak yok tamam mı dedi Devrimde
Bakarız dedi yine kendine zarar verdiysen ya da Akın bir
Şey söylediyse söz veremem dedi Derinde kendime zarar
Vermedim ama beni yine hastahanede yakaladın sen dedi
Akın bir şey yaptı mı haberim yok çünkü o hattımı
Kullanmadım hiç dedi kullanmada niyetim yok tamam mı
Hey sen beni konudan uzaklaştırdın ben burada yaşamak
İstiyorum o yere dönmek istemiyorum sadece ve sadece
Ailemizi görmek için en fazla bir haftalığına oraya giderim
Dedi Devrim tamam karıcığım dedi bende oraya dönmek
İstemiyorum oraya gittiğimiz an senin elimden kayıp
Gideceğini sanıyorum dedi hayır böyle bir şey olmayacak
Dedi Derin ama dediğine pişman oldu hemen kendine geldi
Ama ailem bizi bir aylığına yalnız bıraktı sonra toplanıp
Geleceklermiş dedi Derin vay bir ay balayındayız o zaman
Dedi Devrim gel karıcığım san buraya dedi ve Derin'in tadını 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder