21 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 219. Bölüm


Olan her şeyi çıkarmak için harekete
Geçmişti o an Selim şunu al dedi ve
Elindeki mendili ona uzattı hemen
Lavaboya git bende geliyorum şimdi
Dedi Devrim görüyorsun ki Derin 
İyi olmadığı için beni aradı bende 
Onu yalnız bırakmak istemedim geldim 
Dedi Selim ondan sonra hemen Derin'in 
Yanına gitti tamam şimdi ufak bir acı 
hissedeceksin daha sonra geçecek dedi
Selim Devrimde sakın karımın canını 
Yakma ya da çocuğumun dedi Devrim 
Yapmayacağımı sende biliyorsun dedi
Selim hadi ne yapacaksan yap ben 
Dayanırım dedi Derin iki dakika sonra ah 
Dedi Derin ama her şey bitmişti ufak bir 
İğne yapmıştı Selim ama canı pek yakan 
Cinsten bir iğne tamam şimdi ben gidiyorum 
Dedi Selim Derin Devrim uyuyunca Selim 
İle buluşup bu işi halledecekti öyle 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder