28 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 236. Bölüm 


Karını iki saatliğine gezmeye götüreceğim 
Olur mu izin verir misin dedi Selim Devrim
Devrim ilk defa Selim ile tartışmak 
İstemeyerek tamam dedi Derinde ben her 
Şeylerini ayarladım birazdan Asya gelecek 
Ve onlara bakacak dedi Devrim bir an 
Şaşırdı çünkü Derin'in bunları önceden 
Planlamış olması garip bir şekilde kendisini 
Endişelendirdi ama tamam dedi bende bir 
İş yerine uğrarım tamam mı dedi Devrim 
Derinde sadece gülümsedi ve evden çıktı 
Şimdi iyi mi oldu Selim erken gelmen dün 
Söyleyemedim çünkü hapları buldu Devrim 
Bu günde karanlık odaya girmek istedim o 
Arada unuttum söylemeyi dedi Derin neyse 
İyi ki geldin dedi ve sarıldı ona bir dostu 
Olarak değilde bir doktor olarak sarıldı 
Dinle şimdi dedi korkuyorum ölümün soğuk 
Olan tarafından meğer yaşam ne güzelmiş 
Dedi Derin Selimde ben sana demiştim 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder