29 Nisan 2013 Pazartesi

Üçüncü Hikayem



  • 241. Bölüm


Sen mi korkuyorsun şimdi dedi Derin
Evet şimdi anladım o küçük bedenini
Sarıp sarmalamak istiyorum seni şimdi
Korkumu geçirmen için dedi Selim ve
Bende artık çok geç dedim ve son bir
Hafta kalana kadar Selim'in aramalarına
Cevap vermedim çünkü onun ne kadar 
Üzgün olduğunu görmem gerekmiyordu 
Biliyordum zaten Devrim'e nasıl 
Söyleyeceğimi bilemezken en sonunda 
Hayatım yarın ailemiz geliyor ve bizde 
Tatile çıkıyoruz dediğimde şaşkınlıktan 
Ne yapacağını şaşırdı çocuklara 
Annelerimiz bakacak merak etme dedim 
O da tamam dedi ve o gün huzurlu bir 
Şekilde kocamın göğsüne yattım kokusunu 
İçime çektim sabah uyandığımda sadece 
Küçük bir baş dönmesinin ardından 
Kahvaltıyı hazırlamaya başladım ve tabi ki
Çocuklarıma baktım uyuyorlardı onları 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder