31 Mart 2016 Perşembe

PİNOKYO


5 05 Kısım

Sensin, benim! Değiştin, dönüştün tartışmalarından? Ayrı bir boyutta, her şey. Bir gün boyunca, güzel davranıp! Sonra tüm eşyalarını toplayıp. Yeni bir hayat için, yollara düşmek için, can atan kişiler gibiydik! Ama hayır öyle olmayacak! Sen beni dinledin. Bu günde ben seni dinleyeceğim! Bakalım yeniden, ya da? Yine neler değişecek? Merhaba, kaderimin yeni sayfası! Bu gün nasıl olacağım? Hangi olaylarla karşılaşacağım acaba şu an ıslak imzayı dinliyorum mesela bu şarkıda bana neler getirecek? Allah'ının adını an be! ''Bir kez'' deniyor, anıyorum. Ama kimsenin bilmesi gerekmez. Mabedim Allah'ımla, benim aramda kalmalı. Bazı olaylar ki! Nefsimi de, verdiklerini biliyorum. Sonu nasıl olacak, kavganın? Savaşı! ''Kulumu yenecek, benim yanıma gelecek mi'' diyordur! Haklı bende sakinleşiyorum. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder