26 Mart 2016 Cumartesi

PALYACO SOLO / SON


35 00 KISIM

KAYAHAN ustanın, seni seviyorum yorumu muhteşemmiş. Dinle beni, an! Beni bulmaya devam et. Bütünlüğümüzü koruyalım, birbirimizde. Sen ben yeteriz desem, tersliğe ayak uydurur muyum? Bilinmez ama! İnsanlık arayış içinde. Bende, kaybolmak galiba! Ama: hayır senden gitmeyeceğim. Gün ışığında yola koyulmayacak kadar, tek olmayı sevmiyorum. Senin gülüşünle, günlere alışmaya devam edeceğin... Senin duygularının ışığında; bende sendeki belirsizlikleri bitireceğim. Senin için, kendi şahsıma olan düşüncelerini düzeltmek değildir amacım. Ama beni daha iyi tanımanı. Kendinde olan karamsarlığı bitirmek için, o yola tek çıkmayacağım. Hiçbir zaman... Ya seninle ya sensiz sözcüğü, lafta kalmasın hiçbir an. Sevilmek sevmek kadar değerli. O taşları yerine koyacağım...Seni, beni, onu tek yaratmayan Allah! Bulmamızı ve bulunca sahip çıkmamızı emretmiştir. 

KARA INCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder