19 Mart 2016 Cumartesi

PALYAÇO SOLO


28 00 Kısım

Bedeninin alçak mimiklerine değil. İnanmaktan, asla vazgeçme ki? Zamanı geldiğinde; ya bu sözlerin aynısını, onun gözlerinin içine haykır . Ya da bu anlam bütünlüğüne; benzer şeyleri söylemeye, cesaretin olsun daima... ''Zaman ilaçtır ''de, bari  bu konuda! seni kaybetmekle yüzleştim şu anlarda diyeyim! Çünkü zaman ilaçtır kelimesini kullanmak bile, beni yakıyor. Sen ki; benim ruh yarim, yarım olmuş kişisin! Aynam oldun... Sende ben, bende sen görüyorlardır bakanlar? Haklı olarak; sevgi aşk grubu ilişkilerin baş tacı duygular! Özellikle benim gibi, hayatı karmaşıklık içinde olan içindir. Bağımlılık, sinir harbi, vesaire vesaire... Şu an; sana olan okları, kendime çevirdim. Sanalda iken, ses çıkarmayan bir kişi o! Seni benimsemiş oluyor zaten her daim. Ona kızmaya hakkın yok yani. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder