18 Mart 2016 Cuma

PALYAÇO SOLO


26 03. Kısım

Soyut olgular, somut zararlar veremez ki? Desek de! Hastalıkların yüzde yetmişinden fazlası, fiziksel olmayan acılar yüzünden oluyor. Bilimseli biraz daha, araştırmam gerek. Ama bence öyle! Her neyse, kimse. Filmlerdeki kötü, yetmiş iki saat bekle olayı var. Ya şu an; onu bile geçtiğime inanmak istemiyorum! Ama umarım iyidir. Bütünlüğünü korumasına yardım ediyordur, Allah'ım. Allah; sen, ben, o, benim, senin, onun kelimesine takılmaz. Herkese yardım eder, el uzatır. Haber alma özgürlüğü var, yapay da! ''Onu kullan'' diyemiyorsun, kendine. Yalnızlık seni sarıyor, ama? Korkmak gelmiyor içinden. ''O iyidir'' diyor, bir yanın. Diğeri: kendini de düşün, geldiğinde senide iyi görmek ister diyor! Haklı olarak. Ama nerede? Bakmıyorum! Bana: bakılmasına, ihtiyaç duyuyorum desem? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder