30 Mart 2016 Çarşamba

PİNOKYO


4 04 Kısım

Ama hayatıma gülümseme getiren birileri var mıdır?) Sevgi uyanır mı? Bilinmez, ama! Duygularım, aydınlandı. Tekrar teşekkürler! Beni sardığın için, fedakarlıksa bu? Var ol, sağ olmaya benim kalmaya devam et. Hayat bize gülerken? Birlikte olduğumuz için, bizde ona gülelim! Ayrılma olmasın, hiçbir zaman. Yarım kalan sözcüklerin devamı sın, tamamlayıcı sın sen. Belirti, beklenti bulmaksızın, bazen! Değişmemi istiyorsun ya? Bende: senin tamamen bana dönmen için, uğraşacağım! Kilidi ikimizde saklı, sevda. Ya da ilişki, hiçbir zaman sonlanmayacak! Bencillikse, cadılık sa, hepsi ben olabilirim! Söz veriyorum! Hedef, amacı, ne olursa olsun... Arapsaçı değildir, hayatlar. Aylar geçse de, yıllar geçse de? Beni hatırlamak için, aldın değil mi fotoğraflarımı! Yanındayım. ''Bana sarıl'' diyemeyeceğim! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder