30 Mart 2016 Çarşamba

PİNOKYO


4 00 Kısım

''Yapabildiğim kadar'' dediğin gibi, son hariç... Kırılmaz camlarda vardır, bulmalısın ... Ruhum içimde, bir yerde kayıp ... Çocukluğum beni hiç terk etmedi ki... Hayat oyunu tamamen tüketiyor zamanı... Aşkı doğadan örnek almalı... Bende katile bürünüyorum, kaçmaktansa? Demek ki; karşıdakine suya muhtaç olduğum gibi, muhtacım sana diyelim! Anlarsa ömürlük, anlamazsa günlük! Kalbime: inanırım de, en doğruyu o gösterir... Belkiler, belirsiz... Bir belirsiz, belki daha var olacaktır... Bulan, buluyor... Biri: benim ruhum için, elinden geleni yapabilir mi deme? Sen birinin ruhu için, elinden geleni yap! En doğrusu; ben o rüyalara da, hasretim. Para, para, para! İnsana istediği hayatı yok saydıracak kadar, engeller atlanabilir. Duvar olmadıktan sonra? ''Sende haklısın'' ne diyelim? Hayat bizi öğrenci olarak yaşatır, haklısın! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder