30 Mart 2016 Çarşamba

PİNOKYO SOLO


4 01 Kısım

Geçmiş herkesi ilgilendirir, ama? Farklı noktalardan! Çoğu zaman; kalp, beyin ikna olmasam da yaptırıyor. Kader bizim saçmalıklarla, doludur... Kırk fırın ekmek değil, saç ağartan bir kaç yıl yeter... Belki; korku iyidir, güç verir sana. Seni gerek seni! Ben: Yunus aşkı isterim! Bana: seni gerek seni... Ben: sana çok gereksiz im... Her kelime ruha dokunur... Kendimi kaç kez tamamladım. Bilinmez! Bu yüzden kaç ruha parçalandım, bir bütünüm denilmez... Bende ki anlaşılmaz olanlar... Yaratmak Allah'a mahsus dur, sadece ortaya çıkarılır... Bir oraya, bir buraya... En iyisi saçmalayarak, kalmak ortaya... Seçtim dümdüz önüme doğru... Bu gün ne yapalım yalnızlık? Yalnızlık oyunu oynayalım... Bat, en derinlere doğru bat! Karanlığın en yoğun noktasına, dur! Şubat benim için, aydınlıklar vardı onda... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder