31 Mart 2016 Perşembe

PİNOKYO


5 03 Kısım

''Dünyanın işleyişi değişiyor, yaşamı ters çeviriyor'' demektir! Baştan aşağı düşünde; nereye, kime kadar bir adım atmadığın? Varmadığın sürece, dönüşmeye değil. Değişmeye bile, gelememiştir birlikler... ''Güneş gibi ol'' dediğine, pişman misin? Gerçi; gözlerini yeniliğe açıyorsun, olmamalısın. Değirmenler her gün görevini yapmaları için, temiz bir şekilde bırakılır. Yeni bir zamana güne, daha aydınlık başlayabilmek içindir, bu kadar uğraş. Değirmen değişmek istemez. Sadece karşıya daha iyi hizmet sunmak ister. Neden ilk başka konuya girmedim? Bende bilemedim! Bir bilsem, bana ne kadar iyi yönlerle geldiğini? Duygularım yada somutluğu o günden bu yana üç maymun oynuyormuş gibi hissediyorum.  Konu değişmek ise, hiçbir kimse yada nesne dönüşmek içinde bir yola girmek istemez. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder