30 Mart 2016 Çarşamba

PİNOKYO SOLO


4 05 Kısım

Şu an için, üzgünüm. Ne zaman denir ki, o laf? Bilmiyorum, üstüne çok geliyorum ama? Kırgınlığım sana, kendime, ona! Yada hayatın tüm olgularına? Soyutluğa itilmeme, somutluğu yanıma çekememe, durumuma. ''Hay Allah'ım ben sana ne yapmışım'' deme! Sakin, suçsuzdur kişiler. Yaratan bile, tam olarak bilemez ki? Seni, beni, onu yaratmadan önce? Ama kader; varlıkları korumak ve kederini atması için, oluşturuldu. Haklı olarak, son söz olmayacak. Ama hedef, amaç, belirsiz beklentileri karşılarsa? Güzel olur! Hem sen, hem ben mutlu oluruz. Suçlu kimse kalmaz, ortada! ''Kimse'' deniyor, neden? Bilinmez, ama! Olanları somutluğa yüklemek, seni çektiklerinden kurtarmaz! Acı, fiziksel sağlığı etkileye bilir. Görünmez olarak psikolojini, bir an dondurur. Kaybolur hafıza, o dakikaları atlar. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder