26 Mart 2016 Cumartesi

PALYACO SOLO


33 04 KISIM

Zaman akar, ömür geçer. Şu an vıcık vıcık aşk böceği olmak isterdim. Ama işte an içinde, meşguliyet üretti kaderimiz. Sevda çiçeği açsın bize, o anlarda. Zaman gereği bu sözcükler yazılmış, gönlümden kaleme. Halende sevdam sın, seni seviyorum. Sadece çok olaya karışıyorum. Seni benden uzaklaştırıyorum. Ama sen beni sevmeye devam et. Belirsizliğini beni kırmak için, kullanma üzülüyorum. Sen bilmesen de? Ki; bu seni sevmeyi bırakamam. Bırakmam için, bir sebep değildir. İlişkiler o kadar basit olmayacak kadar değerlidir. Çünkü sen benim yarim sin. Ruh yarım sın, sevmeye sevilmeye devam edelim. Derin nefes al. Gökyüzü beni, sana getirecektir. Hüznümüz birbirimizle geçer. Bazen elinde olmaz. Bütün mutluluğu tek kişide ararsın. Davranışların kaynağıdır, zaten duygular. O melekte dünyaya gelmese? 

KARA inci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder