16 Mart 2016 Çarşamba

PALYAÇO SOLO


24 03 Kısım

Kişiliği zedeleyici. Zaten Adem ve Havva'dan akrabayız ki? Bana, sana, ona gelen her laf kişilikleri zedeler. Ezer geçer. Soyutluk bile bulamıyorum, suçlayacak. Seyirlik değildi, ömürlük idi biliyorum! Lanet okuyamıyorum, biliyorum sonucu. Ona, sana, bana dokunur. Yaratılmışa lanet okunmaz! Kötülükler: insanlığı her an bulsun diye, bu olaylar oluyor. Ama o rüya gerçek olmayacak. Hayal ve hedefler olacak. Bilinçli tarafım, hayatımın altını üstüne getirsin. Beni ayağa kaldırsın. Her neyse! Ömrüm: bir günün içinde kalmasın diyenlerin, arasında yerimi alayımda. Nefsime kurban gitmeyeyim. El geçmiyor benden elem, ama! Sen varsın. sevilen seven sevgi her kelimede. Olguları ayağa kaldırmasını bilmiştir. Neden, niçin,   diye sormaya bile gerek duymadan? Kişiliği bireyi sarmıştır. Üşüyen yanını, yari ile ısıtmıştır. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder