26 Mart 2016 Cumartesi

PALYACO


34 04 KISIM

Sevgi; yedi milyar insanın bir araya gelip anlatsa bile, tam anlamıyla anlatamayacağı kadar değerlidir. Sevgi; üzüntüleriyle, acılarıyla, yaralarıyla sevildi mi? Anlamı ve değeri büyür! Sağduyulu oldum, ama! Sol tarafa meyilli... Yoksa kalp neden sola meyilli olsun ki? İmanın şartlarındandır, kadere inanmak! Yorum burada bitiyor, ama! Beni, seni, sevgiyi çok iyi analiz etmek yanında? Bizi birbirimize olduğu kadar, yaşama da bağlıyor... Her şey silinir bir anda. Kötü anlar yok olur. Sevdana sarılırsın. O yorumlar; benim içime attıklarımı da içeriyordu, ama! Senden ayrılmam söz konusu olamaz. Zaten seni seviyorum kelimesi, çok kullanılan bir laf haline gelmiş. Olabilir, ama! Kime, ne derece söylendiği önemlidir! Bir ağaca, bir cansız varlığa bile, seni seviyorum denebilir ki? Öyle oluyor, günlük hayatta bazen. Ama şarkılara anlam yüklemekse, gerekçe?

KARA inci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder