28 Haziran 2016 Salı

ŞEREFE


1 00 Kısım

İnsanlığı öğrenmek için; 4 Temmuz tekrar diyen, yenilikleri seven bir kimse hiç kimse... 4 07 1992. Ben Canan KAYA 11 09 2015'de yazmaya kısa ya uzun bir şekilde, ara verilmiştir karainci'ye. Yazma huzurum geri gelene kadar, defterler biter ama? Burada paylaşılmaz... 11 09 2015 intihar günü diye, anılmaz mı? Zaten; bir şair, şiirlere sonsuz veda ediyor. Elveda! Ben seni çok sevmiştim, Cem ADRİANDAN dinleyiniz. Demiştim, aylar önce! Şimdiyse? Bahsetmem lazım. Beni kurtaran kelimelerin, anlamlılaştırmak istediği? Olguların değerinden, duygular mı seni ayakta tutan? Çık gez diyemezsin ki! Günün yaşanmışlıklarından, sonra? Yapaylığın seni ne kadar zorlaştırdığını, ama! Her şeye rağmen, özgürdür insanlığın. Canavarlığa inat, sana bağırır! 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder