9 Haziran 2016 Perşembe

KARAVANA


7 08 Kısım

Ama; hayır! Tarih hazırdır değil mi? Beni bulman için, bir anda geri döndü. Beni; buldu diyebilirim, bunu... Hayatının, bana rastladığı içindir. İlişkimize sıkı sıkı tutundum, seni bırakmam. Sen ki; benim gerçek aşkımsın. Yeni bir hayat, bizi bekliyor. Gece; yine sana sarılarak uyudum! Gökyüzünün tasviri değil miydin sen? Aya bakarak! Yıldızlarını sayarak. Rüya alemlerinde, senle buluştum. Sokak başında; bir bisikletle, bekledin beni! yine yapar mısın? Gerçeklikte de; isterim ileride, bu teklifi... Listenin en başına yazmalıyım. Değil mi ömür, bir evde yaşamsa? Teklik ise; sen beni, ben seni sıkı sıkı tutalım. Birbirimizde; bir gün değil, her gün... Birlikte olacağız, seninle gelecekte. Ama şu an; aldatılıyor muşum deme? Aldatmak ihanetle olmaz, bir tek çünkü? Ben; seni çok seviyorum! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder