11 Haziran 2016 Cumartesi

ISKA 7


7 09 Kısım

Ruhunun yara almasını istemem. Hele ki; benim yüzümden olmasını, ama? Beni bırakma, ne olur? Bu aşk; be sevda, benim davam oldu. Hayatta; bırakmanı istemem, izin vermem diyemem, tabi ama? Gitme be, sevdiğim! Yoksa? Beni; kırmızı ele geçirir ve bir ambulansın arkasında bakma sahnesi gerçek olur... Her aşk bir gün biter. Tamam işte; o sözü içtenlikle cevabım... Aşkım değilsin, sevdam sın sen benim olurdu. Ki; ben ruhumun eksik parçasını, sende bulmama yardım eden, özel kaderimize teşekkür ederim... Yüzünde gülücük, hiç solmasın! Ayrıca ben; şirin gözükmek için, yapmıyorum bunları... İçimdeki sen, dile getiriyorsun sevdamızı... Öyle yada böyle; bir şekilde, yine! Sana döndü, tüm ibreler... Beni senin kıldıktan sonra, kaçamazsın benden! Ömrüne yatılı misafir, olayım mı? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder