12 Haziran 2016 Pazar

KARANBOLE


8 04 Kısım

Sari huzurdur, gunesten gulmekten gelir. Kirmizi kalptir, yasami ifade eder. Ki; sen, ben olmaktan vazgecme! Yalnizca ben; senin sayende, cicekleri dagitirim! Konusma sokakta mi olur sadece? Hayir ama! Statu geregince, biraz daha uyumlu olmali... Canli, kanli yasanmali. Bilinmeli, ogrenmeli herkes. Yapilmasi gereken seyleri, saldiri midir bu, fikir bildirme? İtmeler yerinde; yetilerini kullanabilmeli, isik sacmali hayata... Ne kadar keşif yaparsan? O kadar iyi hissedersin, kendini. Film şeridi gibi, değildir hayat! Ama; efendim benim hayatımda, böyle şeyler olmadı. Ayrıca ben bu sahneleri; bir tek bu kutunun içinde, gidince bitecek mi sanki? Senin; yerinde ben olacaktım ki, dersiniz? Ancak uyandın ve Üsküdar'da sabah oldu deyişinde... Konuya; safça bilmeyerek yaklaşırsan, böyle olur hissettirmeleri? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder