30 Haziran 2016 Perşembe

RAKKAS


1 03 Kısım

Karşıya; şeref masasına bakmamaya, sevmiyorum diyememe, olayına başlar. İç sesindeki senle, röportaj yapmaya başlar. Delirdim mi diyemeden? Ölünce sevemezsem seni diye, zarar neydi unuttum? Kahpe kader, neden beni seçmişti? Her şey; hiçbir şeye oranla, insanlığı iyiliği işaret ediyordu. Senden; bana kalan değilde, birlikte yaptıklarımız. Ömrümüzün uzunluğu; birlikte geçsin demek, istiyorum! Çabuk gel adam. Bana yaptığın şeye bak, mutluyum huzur doluyum ama? Bir şeyleri eksik mi, gördüm diyorum? O nasıl demiyorum? Arada olur öyle şeyler değil mi? Meriç nehri kıyısında, seni bekliyorum! Gerçi sen; kara da, suda da, beni bulursun da... Gemiye atlamak istiyorum. Ben; bende değilim, sendeyim. Metroya bin, verdiğim adreste in. ''Karşında olacağım'' de, bana yakın zamanda. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder