2 Haziran 2016 Perşembe

KARAVANA


6 03 Kısım

Neye, neyse? Ki; sen, benim hiçbir şeyimsin dersin. Gücün kuvvetin yerindeyse? Tabi ki, kalk git! Hisset yolları, göstergeye merhaba de. Yenilenmek mi bu? Asla yada! Elbette fark etmez! Benim olan tek şey; ümitlerim idi aslında, demem! Seni bulmak için, kendine neler yaptın? Kimseye de, hesap vermek zorunda değilim! ''Konuşman gerek, anlatman tövbe etmen'' dese de insanlığın! ''Asla yada elbette'' demem ama? acılarda, sevinçler kadar olgunlaştırır insanları. Ki; iç nefesimle, senin sesin doğru noktayı buldurur ikisi de... Bana merak etme sen! Ayrıca; en samimi şekilde, mutluluğun resmini yapmak nasıl oluyor derlerse? Bende bizi gösteririm onlara! Kafamı sana toslamayı m da, yavaşça... Omzuna yaslamak için, yolda yürümemiz gerekmez. Ayrıca benim; sana pamuk şekeri alır mısın bana demem? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder