15 Haziran 2016 Çarşamba

KARAVANA


9 04 Kısım

Mesela; bugünde atlattık çok şükür deniyor. İnanç bu işte, bilgilenmek ister. ''Yaşını başını almış insan'' diyerek? Pekte iyi bir şeye, vurgu yapmıyorsun! Ama olgular; onu bu hale getirdi de, demek istemiyorum! Artık sorun yeni başlangıçsa? Evet yapıyorum... Asi, dik başlı, kendinden emin... Sevdasının elinden tutmuş, yürüyeceğim... Sıcakta, soğukta fark etmeyecek. O benim için, ben onun için varken! Ne, kim, benim için sorun değil. Ardıma bakmam... Uyandın sevdam, benimle. Benimsin! Bu bizim, yeni başlangıcımız olsun. Yazın zeytinleri toplayalım. Kışın, birlikte yiyeyim olur mu? Seni seven ve sevdiğinle, kahvaltı etme zevkine varalım. Beş; baş olur sana, yaslan bana der. Say günleri; gelecektir, istediğin sahneler diyecektir. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder