22 Haziran 2016 Çarşamba

KARAVANA


11 00 Kısım

Ayrıntı teklik kalsın. Fikirlerine saygı duy, imtihan ediyor? Zaten yaşam; zaman birliği, senin birliğin. Senin sorularından, kaçabilsin. Huzursuz etme onu. Sen, onunla hayata tutundun. Sonuçta sıkıca kapat kapılarınızı. ''Şalını al yanına'' demez, galiba? Soğuksa seni sarsın, bedeniyle. Kütüphanenizden de, bir tane kitap alın. Biriniz okusun, diğeriniz dinlesin kitabı. Serseri; salaş ol, insan ol yeter! Bazen kaçış noktan da, deliliğin olsun. Ardından lunaparka git, çocukluğunu iade et. İddialı bir geçmiş, değildi ki? Yaşam devam etmesin. Ben; mi dedim, çıkıyorum diye? Hayat bana ofsayt vermedi ki! Yazıyı bırakayım? Yazı benim bir parçam. Ki; şu anda, amatör sayılsa da? Onlar yinede varlar, halen! On sene oldu, devam edecekler. O yada bu şekilde, değilde! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder