11 Haziran 2016 Cumartesi

KARANBOLE


8 00 Kısım

Boynuna sarılıp bırakmam... Kapıdan girdim mi? Bir kere; çıkmam, çıkmak istemem... Üzülerek söylenmiş; her şeyi, bir o kadar da hiçbir şeyi... Saklamak değil amacım, ama? Kendisini; rahat hissetmeli kişi diyen! Bağlı kılınmak korkutmuyor, beni... İlk defa; huzuru oldum, nefret yerine? Sevgiye sarıldım... Sağ ol, yanımda ol. Hep mutlu ol! Bizle, ilişkimizle birlikte... Teklık içinde; keder bir durumun, sonucudur. Bekle; belki diye, soylenen! Çaren yada? Razi olunması gereken, budur diyen olmadi! Ama seferinize; bir adim one atilma, uygulayabilirim. Ama alin yazisi; dunya donerken binlerce kisi, gormeni engelleyen konumundadir. Hemen goz dagi olarak, algila! Altinda kalma. Yasamin bu durumdan? Sakin, lisan vermek gerek. Bir kimseye, nesneye, hayatla bir dahadan set yoksa? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder