24 Haziran 2016 Cuma

KARANBOLE


11 07 Kısım

Engeller dolmasin; su, bu nedenle? Akrep ve yelkovana; sen misin beni, olaylardan ayiran? Yasama; hey bu kisi caresiz kaldi, dikkat et diyen! Ama nerede, neden nefes alamaz kisi? Bir bakar; sesler ruhuna sarki sunuyor, rahatlamasini istiyor... O da; gozu karaligini birakabilir degil mi? Huzursuz, huysuzlugu getirmesin bunyeye. Önce; sen demez insanligin! Kavram geregi, coguldur kelime. Bahara dusen cemre gibi olsun. Ben; doganin sesini duydum! Ardindan omrume sarildim. Zamanimi, kaliteli yapmaliyim. Ayaz; yuregime girse de, ruhumun diger yarisi bunu... Nefesiyle, nefsime kizarak yakar yikar, yok eder. Sevda yuzu; benim ona verdigim, deger midir? Yoksa ne hale gelmistir? Hal hatir, ne olursa olsun? Ben; senin, birligini benligini, seviyorum. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder