30 Haziran 2016 Perşembe

RAKKAS


1 05 Kısım

Onun için; anlık olan, olay, durum tespitlerin beni yıkıyor... Yansıma mı görüyorsundur. Ama tepki olarak, kaçman istenmez. Sarıp sarmalaman, bekler dururum. Hoş geldin ruhumun kayıp yıldızı, nerelerdeydin? Demek istiyorum, diyorum... Ne yalan söyleyeyim, aşk vakti bizle. Birbirimizle yaşamda, ömrümüzde bu şekilde devam edecek. Biraz daha sonra, teklik gelişecek. Geleceğe odaklı, olacak. Her bir adım attığında, aşkın biter mi? Hayır, ama! Cennetin kapıları da, canavarlara  açılmaz. Onun için, sevin çaresizce. Verilecek şeylerin yanında, onun günahını aldı. ''Ama'' de, kendi insanlığını haklı çıkart. Son defa, ilk defa oluşturmuşcasına. ''Tarihler tekerrür etmez'' de, kaç kez kendine yada herkese? Kaldırımın çığlıkları ne kadar kulakları tırmalar? Bilinmez! Neden bu konudan girdim bilmiyorum ... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder