24 Haziran 2016 Cuma

KARAVANA


11 08 Kısım

Anahtarim; anlayisla, sana yaklasmak. Ben; seni uc maymunun icin, vermedim. Duyup, gorup, hissedebilirsin. ''feda olsun, omrum sana veda'' demeyelim birbirimize. Ah kalbim; sen yanimda olmasan bile, ruhun benimle! Ne mutlu; yurek gucum oldun. Bana omrumu verdin, sag ol. Benimle kal, kor olsun askimiz... Bizim icimizde, askimiz devam etsin. Benim; katran karasi gozlerimizden, yasama bakilmaz dense de! Bizim; gozlerimiz, ela dersin sende! Butunlugumuz benzer, birligimize yarar sagliyor. Ama kanit; zamanimiz kaderle antlasma yapti. Bizi birlestirdi! Ne hos degil mi? İste en iyisi; efsane yazildi, yasanmadi, hayal edildi ve tuketildi. Seni, beni yaptı, efsane degilmis bazi sevdalar dese de... Ruh ikizi; izi birakarak, milad acilir. Bilinir gulusler; birbiri icin olunca, anlam kazanmasi gibidir onem. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder