16 Şubat 2016 Salı

PALYAÇO(SOLO)


1.4. Kısım

Yanına ışınlanmak istiyorum. Senin bir özledim lafın bile, beni yaraladı yarim. Ama iyi yönde. Azim doldum, davranışlarımı yönlendireceğim, duygularınla. O an zaman dilimleri bile, umurumda olmayacak! Her şey duracak. Filmlerdeki geçişlerdeki gibi, her şey donacak. Senle ben olacağız. Ay; hayal, hedef, amaç üçgeninde! Zaman emin adımlarla işlense? Hiç bir sorun olmasa? Ne güzel olur, değil mi? Gerçi; olan biten, kader olgusu içindedir. Seçimler değiştirir, ama? Aynı davranışları, eyleme geçirmek gibidir. İstenilen yapılır, belki! Güzel çirkin olaylar arasında, bir şey vardır. Belki; bilinmez bir obje öbek arasında sıkıştırılmıştır. Her şey değişir, yeter ki! Hayata karşı dik duralım. Birbirimizin gönlüne: kal diyebilelim. Kal hiç gitme, iyi olsun dünyamız. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder