11 Şubat 2016 Perşembe

KARDELEN


29 00. Kısım

Kıskanma, kınama onu. Kendine kanıksamaya zorlama var. Aman, bunlar bir kenara bırak! Söz ile ilgili işlerini; gelecek bir zaman diliminde de, halledebilir insanlar. ''Sonra konuşurum'' diye, attığı her adım! Geçmişine kapanmayacak izler, geleceğe de? Geçilemeyecek duvarlar, bırakıyor. Dikkat etsinler! ''Siz, ben, o ile olmaz'' dersen? Kimseye farklı bakış açısıyla, yakalanırsın. ''Neyse'' dediğin, söz öbekleri de? Şu an, seni rahatsız edebilir. Onun için, dikkat et! Düşme, düşürme, düşün! Sadece insanlığını yitirme. Bu benim; insafsızlığım, saygısızlığım olabilir. Ama bu benim, fikrim. Kimine; neye göre, doğru çıkar bilinmez! Ama buraya yazılı dursun da, ne olur? Haset, hasrete karışmasın. Yıllar önce, ben daha iyiydim. Keşke: kişilerin olaylarına el atmasaydım dememek için, bekle. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder