9 Şubat 2016 Salı

KARDELEN (SOLO)


26 01. Kısım

Ama, şunu bil ki? İnsanlar için, her eylemi mubah kılmıştır Allah'ın. Ki; eylem sonucu günahta olabilir, sevapta... Diğer insanları, varlıkları bir kenara bırak, sen! Öyle gördüğün için, karşıyı suçluyorsun. ''Benim sevgilimi doldurmuşlar mı'' de, be güneşim? Sakin kalmamı sağla, ki? Benim hayatımın güneşi doğsun. Seni sarıp sarmalayım. Yanından ayrılmayayım, ama? Dediklerimin, arkasındayım. Bu konu; bir sır ya da saklanması gereken bir öbek değildi, ortadaydı. Bende: herkes görsün diye, belediyeden ilan yaptım. Kinimi, öfkemi döktüm. Böyle bir anlayışı, sevmiyorum. Yaptığım insafsızlıksa?  Ağla; ne YEMİN duyar, ne de EMİN? Sadece nefsin, ateşin, şeytanın ve sen varsın! O seni SON kapıya geçirecek mi? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder