27 Şubat 2016 Cumartesi

PALYAÇO


10,04, Kısım

Seninle: daha iyi günlerimiz olacak diye söyledin bana. Haklı olarak, seni seviyorum. Sevgini, faktörleri! Seni bana bağlayan bir yön, duygusu katıyor ona. Seni bana çeken bir şey var, beni de sana iten? Bunun ne fiziksel hareketlerle, ne de yapay oluşturulan... Ders sistemleriyle alakası var. Sonuçta ikisi için, atan kalpler ruhlar var. Sen beni patavatsızlıklar dan dolayı sevdin. Bende seni bu kabulleniş tarzından dolayı benimsedim. Arada değiştirdiğimi görüyorum. Bu benim için, mutluluk huzur her bütünlüğü kapsıyor. Seninle gelen her bilgiyi seviyorum. Senin bana kattıklarını, benim sana katkılarım... Her şey, iyi yön duygumun gelişmesini sağlıyor. Nasıl oldu, olacak? Bilemem, ama! ''Ruhum'' diye adlandırdım, yazıyorum! Yönler hep sana çıkıyor. Sevin, daha da gül. Gün açsın, benliğimde. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder