20 Şubat 2016 Cumartesi

PALYAÇO


4,4. Kısım


Gözlerinin önüne, kırmızı eşit ben geliyorsam demek ki? Kötü şeyleri bünyemin kaldıramayacağını biliyorlardır. Tek bir nedensiz ile, olaydan kötü bir yara almadan? Sana sarılarak, çıktım. ''Çizik bile yok'' dersem? Kendim kanıksamış, karşı taraflardan da kınanmış olurum. Ama o görüntüler gözümün önüne gelmemeli. Düşünmemek iyidir, bazı şeyleri. Saklanmak, susmaya eş değerde...Esneklik oluşturuyorum, kendime. İçimde unutmaya çalıştığım, uykuya. Yatmakta olan; ne varsa, uyutmaya uyandırmamaya çabalıyorum? Çizik konusunu bile, açmaya kalkışmam hataydı. Her kişi; olayları, durumlarıyla, birlikte gelir. Kaderde kapını açar. Sonra; giderken bin bir olayın içinde bırakır seni. Kendi olayını alıp; kaçar adımlarla, çıkar hayatından. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder