19 Şubat 2016 Cuma

PALYAÇO (SOLO)


4.1. Kısım


Üçünde de yanıldım galiba? Eylemlerimde bulunurken, karşı beni algılayamadı. Bunun için, kusurluysam affola! Belki değilimdir, belki öyledir. Ama konu çok uçlara taşındı. Sonra, kaderimde ayıklamalar oldu. Ha şimdi, ha sonra! Demek ki, olacakmış? Şimdi olması, benim seçimim. Gurur mu, onur mu, uğur mu, bilinmez ama? Her şey bir yüktür! Onları atmasını, bilmelisin. Zamanlı zamansız, bir yanlış kelime! Neden: bu kadar büyütüldü demeyeceğim? Sadece zaman kısıtlıydı. Üç maymunu, çok anlayamadık diyelim. Bitti gitti, ölmedi öldürdü. Karşıdaki kişi için, konu sarpa sararken? Benim tarafımdan, noktalandı bitti. Ben gitmeyi seçtim. O da abartarak, üçüncü şahıslara. Hatta; dördüncü gözlemcilere, doğru kelimeleri abartarak anlattığı içindir. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder