11 Şubat 2016 Perşembe

KARDELEN (SOLO)


30 01. Kısım

"Sıkıntıların çözülecek"dedi, teyzem! İyi hoş güzel dedin. Ağzından bal damlayan teyzem. Ruhun bedenin, dert görmesin. "Zamanla her şey olur hayatım" diyen? Sevdiceğime sesleniyorum. İki dileğimde, olacakmış. Haklıdır. Çabalarsam, çalışırsam olur. Falsız da kalmıyorum... Kalmamda, ama! İnanç meselesi, burada da var. İnan ki konuya, olma olasılığı artsın. Ben ki: kurgular hikayeler anlatıyorum, güncemin içinde! Aslında hayatımdan kesitler hepsi, ancak? Sadece ben yokum. Çevremde, alanımda, tanıdığım, tanımadığım bir sürü kişi yararlanabilir. Bundan: gelinim sana söylüyorum kızım sen anla. Ya da tam tersidir, işleyiş... Anlayış; çözüm orada, saklı. Anlamak için, beş duyu organını kullan. Eylemlerini; olayların yönteminde oluşturmaya çalıştığın, şeyler? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder