27 Şubat 2016 Cumartesi

PALYAÇO SOLO


10,03, Kısım

Bu aşk sonsuz aşk! Kalbime gömemem, haykıramam! Hep içimde, dışıma yansıyarak yaşanır. Yaşlanır gözlerim! Mutluluk sancıları, göğsüm dolar taşar. Bu aşk, sonsuz aşk! Kalbim evim oldu, evin oldu! Üşümezsin, üşütmez sin. Onsuzluk olmasın. O ne ben, ne de sen olalım? Bir gün gelecek, karşılaşacağız. Her şey: bittiği an dediğimizde, başlayacak gözlerimizde... Ben seni, sen beni bulacaksın ya! O zaman yaşam tükenmeye değil, zamanını bize vermeye başlayacak. Her şeye rağmen hayatımız: atalarımızın dediği gibi, gelişmek için can atarak! Geçmiş zamana dönmek isteyerek, geçer. Ne değişime, ne de dönüşüme ayak uydurabilir kişiler! Sen ki: diyerek başlamak istemiyorum. Yaptığım yanılgıydı. Senin sözlerindeki yansımama baksaydım? yeterdi bana, verdiğin değeri görmeme! Boş veri, iyi anlamda. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder