23 Şubat 2016 Salı

PALYAÇO


7,3. Kısım

  Canlı kanlı karşında her şey! Soru cevapta öyle. Alışkanlık yirmi bir günmüş, haklı! Huyu, suyu hırsı derken, anca tanıtır insanlar. Bir bakıma; gerekli işlemine tabi, yani? Hani zorlama olsa, kaçmak istersin de! ''Belli bile olmuyor'' desene? Alışmasına bilmeden de, yardım ettin. Ama bu arada sende alıştın! Kaçarın, göçerin yok. Her şey donuk mudur? Ama olağandır. Olanaklarla doludur. İki kişiliktir, teklik. Bazı konularda geçersizdir. Kal gitme, geç dur derken? Hayat donmaz, devam eder. Akar gider! Suyun donma derecesi; maddelerde, yapay da, geçerli olur. Ama doğal sistemde; sorgulatmak olmaz. Cevabını da kendi verir, hayat!  Ben: neler diyorum ya! Saçmalamıyorum garanti, ama? Bilemedim! İçki yiyecek; senin bedenini ayakta tutmak için, ya ruhun derler sana? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder