17 Şubat 2016 Çarşamba

PALYAÇO SOLO


2.1 .Kısım

Hayattan, eşittir senden geçmem. Ne olursa olsun, seçimler bizim! Sonuçta; seni seçtim sevgilim. Bir ömürlük, sevdam kal bende. Her şey bir an başladı. Ay! Çok tanıdık varmış, eklesem ne olur ile bitti? Ya da kader öyle sanma mı sağladı? Nedendir bilinmez? Sohbetin yaklaşımın beni sana bağladı. İyi mi oldu, kötü mü bilemem ama? Senin açından da: bir şeylerin değişme zamanı geldi dedim. Sana kendimi tanıttım. Sevdiğim: sevgili olur musun diye? Sende, pekala ama? ''Ruhunun diğer yarısına talibim'' dedin...  ''Tamam, kabul'' dedim! Tanıma aşaması başladı. Arada bir kelimelerinde anladım. Duygularını bana yansıtmayı başaramadığını sanıyorsun, ama? Davranışlar onları destekliyor. Duygularda, davranışlarında, beni kaybetmemek içindir. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder