10 Şubat 2016 Çarşamba

KARDELEN


27 00. Kısım

Bilinmez! Lanet okuma, asla. Sadece dile, iste duyar Allah'ın. Ruhunun sahibi, duydun mu? Bilinmez, ama! Senin varlığınla, krizi atlattım. İnat etme diyoruz da? Yapboz parçasını, bozma niyetinde olan kişiler var! İmkanlar ve karşılıklar bir yana. Hayatta batın ve zahirle devam etmek zorunda kalanlar... Onlar yaşamın maskeli balosunda, ayakta kalmak zorunda mı? Yeni bir kapı açılacaksa: evet zorunda güneşim de, ne olur? Yanıyorum, sıkıntıdan! Sığındığım liman, bir tek sen kaldın! Beni düşünen; darmaduman geçmişim, geleceğim, kapalı kutu. Senin ve benim elimde kalan şu an sadece... Onu da; kendime kızarak, harcayamam. Sen ki; hayat öpücüğünü verdin, bana. Hayatımı pamuk ipliklerden aldın! İpek kumaşlarda, el bebek gül bebek kendine dönüştürüyorsun. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder