17 Şubat 2016 Çarşamba

PALYAÇO


2.4. Kısım

Söylenmeyecek değil de? Ne bileyim! Söz edilmesi, gereksiz konulara giriyorum. Kelime israfı değil, ama? Çene israfı, yapıyorum. Doğalda da yaşasak, yapay da da var olsak? Hiç bir şey değişmezdi. Çünkü; varlıklardan daha yüce bir şey var ki? O: dur dese, durur yaşamlar. İkili de olsa, tekli de olsa? Her neyse: kimse deyip, geçeyim dertli başım demem! Hayat sürprizlerle dolu. Çünkü, sen varsın...  Yanımda kal, kaçma! Sanrılar beni bulmasın, yine. Kimseyle derdim yok, benim. Dert olmasın, zaten. Bu koca hayatta, varlıklara neyse ki? Somut kavramlar yanında; soyutluk varda, o kurtarıyor seni, beni, herkesi... Kavramlar gereği; verilen her şeyi alıp, mecazi olarak? Suyunu çıkartıp, ondan bir bilgi elde etmenin yollarını aramalıyız. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder