27 Mayıs 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 77. Bölüm


Sen bana neden yan etkilerinin bu kadar
Fazla olduğunu söylemedin dedi içinden
Onun söylediği ilaçların değil psikolojik
Tedavi alırken kullandığı ilaçların yan
Etkileriydi bunlar lanet olsun dedi yüksek
Sesle Demir arabayı sağa çekerek durdu
Dolunay hemen babasını aradı o arada
Baba dedi ve her şeyi anlattı kızım yapma
Diyeceğim ama Görkem ve Ufuk ne diyorsa
Onu yap dediğine göre ağır ne yapalım
Dayanacaksın başka çaren yok kızım dedi
Seni seviyorum dedi ve kapattı bende sizi
Babacığım dedi Demir ne oldu az önce dedi
Hemen araya girerek Dolunayda her şeyi
Anlattı bunları neden biz ya da sadece ben
Mi bilmiyorum Dolunay dedi babamla ben
Sadece dedi ama son olay sonrasında amcam
Her şeyi biliyor dedi sen evden çıkınca annen
Gelip bana banyo yapabilirsin diyor ve saati
Ayarlayıp gidiyor dedi ve babam sizin evi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder