27 Mayıs 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 78. Bölüm


Bunun için seçti dedi Dolunay Demirde
Bak bunu bilmiyordum dedi babamda
Hiç bir şey çaktırmadı doğaldır dedi
Dolunayda benimle yengem ilgileniyor
Farkındaysan hafta içi beni sabahları
Göremezsin dedi Demirde doğru ama
Ben altıda evden çıkıyorum dedi bende
Beşte çıkıyorum ama dedi Dolunay ve
Dört buçukta anca eve geliyorum dedi
Ardından beşe kadar yürüyüş yapıyorum
Sonra yengemin gözetiminde banyoya
Giriyorum dedi Dolunay ve sende o an
Geliyorsun eve zaten anca akşam yemeği
İçin aşağı indiğimde görüyorsun beni dedi
Amcam da seninle aynı durumda üzülme
Dedi ardından hafta sonlarında da senden
Kaçış olmuyor işte bugün olduğu gibi
Desene dedi Demir aynen öyle kuzen
Dedi Dolunay ama yarın için aynı şeyi
Söyleyemeyeceğim dedi ardından çünkü

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder