22 Mayıs 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 63. Bölüm


Dedi Dolunay bir yandan da çığlık attı
Dolunay Tarık asıl sen sakin ol bak
Dedi hem o kadar su yuttun hemde
Halen konuşuyorsun dedi Doğa ve Fırat
Bir şey anlamadılar ne suyu dedi Doğa
Bir saat önce Dolunay bir delilik yaptı da
Denize atladı o andan bu yana küçük
Çığlıklar atıyor midesindeki kasılmalarından
Dolayı dedi Tarık Fırat özür diledi hemen
Benim hatam buraya hiç gelmemeliydim dedi
Doğada asıl sana ben Dolunaydan hiç
Bahsetmemeli ve seni buraya çağırmamalı idim
Dedi Tarık yeter dedi gidin ve Ufuk beyi
Çağırın dedi Doğa ve Fırat koştular biri hemşireyi
Buldu biri Ufuk beyi ve on dakika içinde odaya
Geldiler sen ne yaptın Dolunay dedi Ufuk özür
Dilerim dedi pazartesi merkezde benden değil ama
Mert'ten özür dile dedi hayır sakın dedi Dolunay
O adamla beni karşılaştırma lütfen hem bak yüzdüm
Bile dedi bu diyalog herkes güldü Mert kimse sağ

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder