24 Mayıs 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



  • 67. Bölüm


Dedi kapattı telefonunu yine başka bir
Telefondan aradı Tarık'ı alo sevgilim
Nasılsın dedi iyiyim tatildeyim sen
Nasılsın asıl hayırsız tatlı şey dedi ben
İyiyim seni aramayı çok istedim ama
Biliyorsun dedi Tarık biliyorum sevgilim
Dedi okulu bitirdim sende bitirmiş gibisin
Dedi Tarık evet aynen öyle dedi Tarık
Hemen geldi dedi daha sonra kimsenin
Yerini bilmediğini anlayınca gitti dedi o an
Rahatladım dedi Dolunay sana kavuşmam
İçin dört ay var daha dedi hemen Tarık'ta
Ben beklerim seni tatlı şey dedi belki son
Zamanlarda seni çok özlemiş olabilirim
Ama dayanırım buna dedi Tarık Efe gitsin
Sen gel tamam mı dedi Dolunayda tamam
Dedi ve telefonu kapattı hoş çakal sohbeti
Kendisini sıkıyordu Tarık bunu bildiği için
Dolunaydan önce kapattı telefonunu sonra
Benim tatlı şeyim hiç değişme hep böyle

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder