15 Mayıs 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 42. Bölüm 


Hayır olamaz dedi Tarık çünkü bu sene bu 
Okulu bitirmeyi çok istiyordu Dolunay dedi 
Bu konu onu yıkmıştır peki bana neden 
Söylemedi dedi Tarık söyleyemezdi de 
Ondan önce benimle konuşup karara 
Bağlamak istedi dedi Ufuk ama geldiğinde 
Kararlı bir şekilde ver o belgeyi dedi bana 
Dolunay bende önce babanla konuşsan iyi 
Olur dedim dedi Ufuk konuşacağım zaten 
Dedi ama önce belgeyi istedi bende verdim 
Dedi Ufuk sonrasında hızlıca dışarı çıktı o 
Anda çarptı araba dedi Ufuk bu sabah 
Merkeze geldiğinde oldu her şey dedi Ufuk
Tarık'ın anlamayan gözlerini görünce tedavi
Sırasında çok acı çekiyordu bende ona bu 
Teklifi sundum Dolunayda düşüneceğim 
Dedi ve okuluna gitti işte sonrası bu diye 
İlave etti Ufuk ama bana bir şey söylemek 
İstememesi çok garip dedi Tarık o an Ufuk
Hemen araya girdi bunun kararını bile vermedi
  
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder