23 Mayıs 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 64. Bölüm


Sağ olsun dedi Tarık Dolunay ters ters baktı
Sevgilisine sende mi dedi evet onu denize
Atlamadan önce düşünecektin dedi o an kapı
Açıldı ne denizinden bahsediyorsunuz siz dedi
Ahmet bey hepiniz çıkın beni babamla yalnız
Bırakın dedi Dolunay kimse itiraz etme gereği
Duymadan dışarı çıktı gel otur baba dedi Dolunay
Ahmet beyde oturdu Dolunay üç saat önce yaşanan
Olayı babasına anlattı Ahmet bey seni bu gece
Amcanın yanına göndereceğim dedi kimse bilmeyecek
Bunu dedi ama Tarık dedi Dolunay hemen ben çıkıp
Gittikten sonra sen Tarık'ı yanına çağır ve anlat ona
Ya da mesaj at dedi Dolunayda mesaj atmam daha iyi
Olur dedi tamam ben çıkınca kapıyı kitle dedi Ahmet
Bey tamam baba dedi Dolunay hadi ben gidiyorum
Kalkmana yardım edeyim o zaman dedi on beş dakika
Sonra elinde telefonu kilitli kapının ardından Tarık'a
Veda ediyordu Dolunay bunu nasıl yapacağım ben
İnlemeleri arasından gidiyorum sevgilim başlığı altında
Olan biten ne varsa yazdı uzun bir süre aramaması

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder