19 Mayıs 2013 Pazar

Dördüncü Hikayem



  • 54. Bölüm


Dedi Fırat ben Efe'nin ikiz kardeşiyim 
Doğanında kuzeni dedi ama Dolunay
Hanımı yinede görmek istiyorum dedi
Ahmet bey peki ama ben önden gidip
Dolunay'a anlatacağım olanları dedi 
Ve içeri girdi Dolunay babasını gördü
Ama daha sonra Fırat'ı da gördü kapı 
Aralığından ve bayıldı Ahmet ben kızı
İçin endişelenmedi çünkü saat 
05:00 da Ufuk'u aramıştı bu böyle 
Olmaz diye Ufuk'ta ben hallederim 
Demişti hemşirede gelip sakinleştiricinin 
Etkisinde deyince tamam dedi Ahmet 
Bey Ufuk dediğini yapmış dedi o anda 
Fırat'ı hatırladı içeri gel dedi o üç saat 
Rahat uyuyacak sen şimdi ikizinin ne 
Yaptığını bana en ince ayrıntısına kadar 
Anlatacaksın tamam mı çocuk dedi ve 
Ağabeyimin beş dakika için ağabeyimin 
İki ayı kaldı dedi ve devam etti biz onu 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder